poniedziałek, 15 kwietnia 2013

"oczko"

Moja mała - duża dziewczynka skończyła dziś 21 miesięcy.
Nic nowego nie powiem, że czas pędzi jak oszalały.
A jaka jest?
Kochana, uparta jak osioł, charakterna, jeszcze raz uparta, szybka jak struś pędziwiatr, gadatliwa głównie po swojemu, wie jak osiągnąć cel.
Fazę ma na ciocię Sabinkę- woła ją od rana do wieczora :D - tylko Ona się teraz liczy! Z samego rana jak tylko otworzy oczy to potrafi wołać "ciocia"!

Jeszcze 3 miesiące i będzie dwulatką :)






10 komentarzy:

  1. Mój kochany Aniołek! Ciocia strasznie Cię kocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zadziwiające jak taki mały Ludzik może być już taką indywidualnością;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to niedługo czas planować imprezkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas to samo.. wciąż się oswajam z myślą, że to już prawie dwulatek!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa, już oczko! A mój jutro 1,5 roku... Kiedy to zleciało?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ten czas leci! Moja juz za 2 tygodnie konczy 2 latka, jejku jej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buziaki z okazji 21 miesięcy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeej ale ten czas leci :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Award, po szczegóły zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rośnie jak na drożdżach.
    Ślicznotka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Award! Zapraszam po szczegóły :)
    http://nototestujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń