środa, 30 listopada 2011

czasy brzuszkowe....

a zaczęło się nasze szczęście 19 listopada 2010 kiedy dowiedziałam się od lekarza że jestem w ciąży :) oj tyle na Ciebie kochanie czekaliśmy!!!! to był jeden z najszczęśliwszych dni w moim życiu. Na początku było trochę strachu, ale na szczęście tak od 2 trymestru już było lepiej :) a Ty robiłaś się coraz większa. O tym że to będziesz Ty Martusiu lekarz powiedział nam 25 lutego 2011, dzień przed tatusia urodzinami - to był Twój prezent dla Niego :)
Niestety nie pamiętam dokładnie kiedy pierwszy raz poczułam kiedy się poruszyłaś w moim brzuszku, ale było to koło 20tc, ale za to jak już później mnie kopałaś to nieźle mi się obrywało :P
Już w brzuszku pan doktor robił ci dużo fotek :) wszystkie masz w swoim albumie na pamiątkę :)
Pan doktor powiedział że przyjdziesz na świat 12 lipca 2011, ale stwierdziłaś, że ci dobrze w brzuszku i poczekałaś jeszcze 3 dni. Urodziłaś się w datę Bitwy pod Grunwaldem (to przynajmniej na lekcje historii będziesz już to wiedziała) i w urodziny wujka Kazika :), ale o tym w następnym wpisie.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz