czwartek, 17 października 2013

filcowo

Kolejne moje próby pracy z filcem.
Wzory czerpię od wujka Google.
Daleko mi do perfekcji, ale bynajmniej zaczyna mi się ta dłubanina podobać.
Dziś też pierwszy raz moim materiałem do pracy była organza.


To są moje dwie pierwsze broszki, które powędrowały do mojej siostry.

Frotka do włosów ozdobiona kwiatkiem z filcu na którym przykleiłam szklany kamyczek

Broszka z filcu. Wersja niebieska. Zapięcie na agrafkę.


Broszka z filcu. Mała. Również w niebieskiej kolorystyce. Zapięcie na agrafkę.


Spinka  kwiatek. Tu wykorzystałam gotowy wzór kwiatka i buzi.


I pierwsza spinka z organzy. Jedyna trudność to "opalanie" każdego kółka, bo bardzo łatwo podpalić materiał kiedy zbyt zbliżymy się do świeczki.


4 komentarze:

  1. ale Tusia będzie wystrojona :D
    u mnie szyją się apaszki. jest już druga powędruje do chrześnicy męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne;)
    ten niebieski na agrafke jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękne, aż się chce mieć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń