poniedziałek, 17 czerwca 2013

Akcja Nocnik - dzień 2

No muszę przyznać, że nie jest źle, a jest nawet bardzo dobrze. Po wstaniu od  razu pampek zdjęty. Siusiu woła co chwilę i chętnie siada, ale do nocnika mało co robi. Jak mi powiedziała siostra na razie chyba po prostu boi się i ma jakąś blokadę. Owszem z rannego posiedzenia była nawet mała fuja :) Fuja - tak powiedziała Tusia kiedy wstała z nocnika i patrząc do niego tak wołała. Podeszłam i faktycznie w nocniku była maciupeńka kupka - ale radość oczywiście ogromna :D
Pampersa założyłam kiedy szłyśmy na dłuższy spacer. Myślałam może, że zrobi kupę, ale niestety nie, za to był tak ciężko od siku, że szok! Po powrocie do domu od razu zakładamy majteczki. Zanim tata wrócił z pracy lekko popuściła do majteczek i zrobiła może z piąstkę siusiu do nocniczka, a za drugim podejściem biegła z pokoju i wołała siku, to nie zdążyłam zdjąć majtek i w nich zrobiła prawie pół nocnika sików. Oczywiście biłyśmy brawo i spuszczałyśmy siuśki do kibelka :)
I dziś po południu poszliśmy do mojej siostry spacerkiem (mamy do siebie rzut beretem) bez pampersa! Oczywiście wzięłam ze sobą cały zapas majtek ,spodenek i skarpetek, ale nic z tego się nie przydało :) Wróciła do domu suchutka. Jeszcze przed kąpielą też zrobiła sporo do nocniczka.
Na razie minusem jest brak brak porządnej kupy. Normalnie jak nosi pampersa to robi 1 lub 2, a dziś nie licząc tego maleństwa nie było żadnej. 

Po całym takim dniu czuwania i rzucania wszystkiego, bo woła siku, jestem naprawdę padnięta. Cały czas muszę być czujna i mieć się na baczności i być w gotowości bojowej :P
Nie odpuszczam i mam nadzieję, że w końcu zakuma o co kaman :) Bo jak na razie wydaje mi się, że idzie nam ok ...

Podsumowanie:
1 miniaturka kupki do nocnika
2 porządnie zapełnione nocniki siuśkami
kilka małych porcyjek siusiu
trochę pochlapany dywan
3 pary mokrych majtek
i bardzo dumna mama!

cdn...

6 komentarzy:

  1. kochana sis ostatni wpis z tego posta jest słodki :) PS My też jesteśmy z Was dumni, z Tusi i z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie Wam (znaczy sie Tusi, ale mamie za wytrwalosc tez sie nalezy!) idzie!!!

    Bi, podobnie jak Tusia, robi na nocnik bardzo malo. Ale u niej to nie blokada. Ona po prostu jest tak podniecona, ze robi "cos" do nocnika, ze natychmiast zrywa sie, zeby mi pokazac i nie konczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo dla Tusi, jeszcze trochę i coś czuję, że załapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to brawo! u nas w sobotę byl a pierwsza próba ale kompletna klapa:(

    OdpowiedzUsuń
  5. malutkimi kroczkami i będzie lepiej! ja po powrocie tez się biorę za mojego młodzieńca ;-) bo mam już dośc toczenia z nim walk o wytarcie ukupcanego tyłka..

    OdpowiedzUsuń