poniedziałek, 16 lipca 2012

Wyniki CANDY :)

Moje drogie - tak powiem, bo same kobitki brały udział w CANDY :)
I tak dziś Tusia dokonała w formie losowania wyboru zwyciężczyni.
Jak Tusia poszła spać ja przygotowałam losy:
pełna lista uczestniczek :)

Losowanie odbyło się po drzemce - bo wiadomo świeże i wypoczęte dziecko lepiej współpracuje z mamusią :)
Dla Tusi losowanie nie było skomplikowane, choć starałam się jej wytłumaczyć jak ważną czynność będzie robić. Mało sobie z tego zrobiła i jak posadziłam ją przed losami w liczbie 9 sztuk, to tylko króciutko ogarnęła wszystkie wzrokiem i od razu sięgnęła po tę jedną wygraną!!!

A tak przebiegało losowanie:

GRATULACJE DLA NA ZIELONYM WZGÓRZU!!!!

Proszę Ciebie o kontakt na maila :)


Wszystkim jeszcze raz bardzo dziękuję za piękne życzenia i za udział w zabawie.


8 komentarzy:

  1. Gratulacje!!!! Dziękujemy za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe jak dobrze, że Nasze dzieci mogą losować. No cóż może następnym razem, a zwyciężczyni gratuluje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny - to na pewno nie jest ostanie nasze Candy!
    Może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zgapiłam :( Ale Martusi życzę słoneczka i mamusi uśmiechniętej każdego dnia ;)
    Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie ja wygrałam ale gratuluję ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrałam, ale super, dziękuję Tusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń