niedziela, 15 lipca 2012

12 miesięcy, 52 tygodnie, 365 dni....

Tak to już rok ! Martusia ma roczek :)
Jak ten czas szybko leci....
Tyle prze ten rok się działo, że mam takie chwile, że nie wierzę, że to moje życie...
Jednak to jest najlepszy rok mojego życia....
Jest Tusia i nic innego się nie liczy...

Tak na szybko:
Imprezka udała się bardzo, pogoda nam dopisała, goście też, jedzonko pyszne, jak i torcik (miętowy na śmietanie - polecam : orzeźwiający, lekki i mało słodki).
Było o 17.05 śpiewanie STO LAT, było dmuchanie świeczki, a później puszczanie w niebo "lampionów szczęścia"...
Tusia losowała z: książeczka, pieniążek, różaniec i kieliszek. Wybrała książeczkę :)

Sabcia i Mały - bardzo Wam dziękuję za przepiękne ustrojenie altany - wyglądała bajecznie i kolorowo!!!

Dziękuję wszystkim, którzy byli z nami przez ten rok... za ich wsparcie, pomoc... za to że byli i są dalej...

A ile razy dziś płakałam - ale to były łzy szczęścia - bo Tusia to mój największy skarb, tak długo wyczekiwana, wymodlona ... nawet teraz łzy jakoś mi same się cisną do oczu... czasami nie mogę uwierzyć, że mi w końcu jest dane smakować macierzyństwa...

JESTEM MAMĄ cudownej córeczki MARTUSI - kocham cię mój króliczku - nawet nie wiesz jak bardzo!!!

Ps. więcej o imprezce później. Dziś już jestem zmęczona, więc tylko kilka zdjęć do obejrzenia.
Ps2. Mam chyba pracę - na razie na zlecenie, ale zawsze to coś. Jutro mam szkolenie BHP, później badania lekarskie, drugie szkolenie BHP i chyba będę pracowała ...cieszę się i się strasznie boję: nowa praca, rozłąka z Tusią... jak sobie obie poradzimy... ale o tym też napiszę osobno...

NASZ ROCZNIACZEK
NASZA "3"
TO ZASŁUGA SIOSTRY I SZWAGRA :)
WSZYSCY GOŚCIE :)

9 komentarzy:

  1. Stooo lat dla Martusi ;) Dużo zdrówka, szczęścia i uśmiechu na tej ślicznej buźce ;)
    Karolino, a powiedz mi znaczenie losowania przez Twoją córę tych rzeczy, nigdy o tym nie słyszałam ;) To taka przepowiednia kim zostanie w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - to taka zabawa - wróżba :)
      My małej daliśmy do wyboru:
      kieliszek - będzie ciągnąć do alkoholu
      różaniec - będzie siostrą zakonną (inni mówią, że dziecko będzie wierzące)
      pieniądze - że pieniądze będą w życiu najważniejsze lub będzie bogata
      książeczkę - będzie mądra, oczytana, nauka nie będzie sprawiać problemu
      Interpretacja jak kto woli.
      My to traktujemy jako zabawę. Obstawiałam, że wybierze książeczkę, bo ma teraz fioła na tym punkcie (ogląda, wertuje, "czyta") :)

      Usuń
  2. Gratuluję roczku córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda pięknie, a torcik smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszytskiego naj a kiedy napiszesz wyniki rozdania ? ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze dziś mi się uda podać wyniki. Jak Martusia wstanie z drzemki do będzie losowała :)

      Usuń
  5. Ale świetne przyjęcie :D
    Mała, aż kwitnie :) śliczna ta Wasza córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, że wszystko się udało tak jak chciałaś, pogoda dopisała. Cudnie wyglądacie!! Martusia śliczna, torcik smakowity i wcale się nie dziwię tym wzruszeniom, mi się cały czas ze szczęścia chce płakać jak patrzę na Antosiową buzinkę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Tusiu sto lat! Całuski od cioteczki ;)

    OdpowiedzUsuń