wtorek, 6 grudnia 2011

6 grudzień - Mikołajki :)

Heh, buta nie zdążyłam wyczyścić, ale czekoladę znalazłam :) Tusia teraz ma pierwszą drzemkę, a ja przy okazji chciałam życzyć wszystkim wesołych Mikołajek, aby każdy miał coś w swoim bucie :)
na 12stą wybieramy się pod Urząd Miasta Tczewa, gdzie przybędzie koło 100 Mikołajów i będzie uroczyście zapalona choinka :) a potem... do mamy na dobrą kawkę :) miłego dnia :) ps. mam zamiar zrobić parę zdjęć więc postaram się wieczorem coś tu umieścić :) zdjęcia zrobiłam, ale tyyyle było ludzi, że mało co widziałyśmy.
był też Konradek i babcia Marysia :)
po Mikołaju poszliśmy do mamy na kawkę (oj jak po takim spacerku na świeżym powietrzu smakowała)....
a Martusi zrobiłam parę zdjęć z prababcią Elą:
a po kawce i jak Tusia napiła się mleczka to poszłam w odwiedziny do szpitala do koleżanki - jej 3 tygodniowy synek ma bakterię w moczu. Dominiczek jest śliczniutki i malutki (a tak niedawno Martusia też była taka malutka):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz